Anna Tulczyńska
Psycholog, psychoterapeuta
Psycholog, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, tutorka. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy łączy wiedzę z zakresu terapii poznawczo – behawioralnej, Terapii Schematów., Terapii ACT i Dialogu Motywującego. Jest także autorką kilkudziesięciu publikacji o tematyce psychologicznej dla rodziców, wychowawców i nauczycieli, ma na swoim koncie eksperckie wystąpienia w radio i telewizji, oraz liczne webinary.
Certyfikowana psychoterapeutka ( certyfikat 375), członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo Behawioralnej. Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacje: Psychoterapia i Psychologia Wychowawcza, a także dwuletnie Studium Socjoterapii i Pomocy Psychologicznej, dwuletni kurs Podstawy profesjonalnej Pomocy Psychologicznej w Laboratorium Psychoedukacji, Studium Dialogu Motywującego. Jest absolwentką czteroletniej Szkoły Psychoterapii Behawioralno-Poznawczej CBT. Odbyła dwuletni staż w Młodzieżowym Ośrodku Profilaktyki i Psychoterapii MOP oraz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Od ukończenia studiów stale doskonali swoje umiejętności – ma za sobą kilka tysięcy godzin szkoleń. Pracuje w jednym z renomowanych warszawskich liceów.
Prowadzi terapię indywidualną, poradnictwo dla rodziców, zajęcia warsztatowe podnoszące umiejętności wychowawcze, wykłady.
Zajmuje się psychoterapią indywidualną osób z:
zaburzeniami nastroju;
przeżywającymi silny stres (w sytuacji rozwodu, przeprowadzki, zmiany szkoły lub rozpoczęcia nauki);
z zaburzeniami lękowymi (fobia społeczna, fobia szkolna, lęk separacyjny, napady paniki)
nieprawidłowo kształtującą się osobowością i zaburzeniami osobowości
pracą z dziećmi i nastolatkami nieśmiałymi, którym brak pewności siebie, przeżywającymi trudności w relacjach z rówieśnikami lub doświadczającymi przemocy rówieśniczej;
pracą terapeutyczną z dziećmi i młodzieżą odmawiającymi chodzenia do szkoły, przeżywającymi silny stres w szkole lub w sytuacji przedegzaminacyjnej ;
poszukiwaniem, wspólnie z młodymi osobami, motywacji do nauki, wspieraniem ich w planowaniu działań, uczeniem skutecznych metod uczenia się i koncentracji uwagi .
Pracuje z rodzicami:
chcącym poprawić swoje trudności w relacjach z dziećmi, mającymi problemy wychowawcze, poszukującymi rozwiązań, zmęczonymi ciągłym wydawaniem niewykonywanych poleceń lub nieskutecznym stawianiem granic;
wsparcie dla kobiet, które po porodzie odczuwają smutek, bezradność, lęk.
Czytaj więcej